Intra si tu in comunitatea "Trasnitii"

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Intra si tu in comunitatea "Trasnitii"
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Acasa
Site
Episoade Video
Stiri "trasnitii"
Episoade
Chat
Membri
Conectare
Deconectare
Sondaj

Ce personaj preferati?

Vezi rezultatele

Facebook
Căutare

Rezultate pe:

Rechercher Cautare avansata

Top postatori
marlanu_ferdi (4748)
Rivoglio i miei figli Fundal10Rivoglio i miei figli Fundal10Rivoglio i miei figli Fundal10 
razvanX (3410)
Rivoglio i miei figli Fundal10Rivoglio i miei figli Fundal10Rivoglio i miei figli Fundal10 
trasnit08 (3153)
Alex.B (3121)
Valentin (2612)
razvan 1997 (2190)
alexutzu (2020)
alexandru04bos1 (1989)
Florinel (1696)
ducu (1458)

Link-uri externe
FOTBAL PE NET

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Rivoglio i miei figli

+7
alexandru04bos1
allytzu
marlanu_ferdi
alexutzu
Alex.B
Colonel Sefu
szaszsebespaul
11 participanți

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 2]

1Rivoglio i miei figli Empty Rivoglio i miei figli Joi Sept 30, 2010 12:30 am

szaszsebespaul

Soldat in rezerva
Soldat in rezerva

George Stancu a avut un rol de vames in acest film.

2Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Joi Sept 30, 2010 12:31 am

Colonel Sefu

Colonel Sefu
ViP
ViP

... mai corect , politist de frontiera

3Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Joi Sept 30, 2010 12:32 am

Alex.B

Alex.B
Vandame
Vandame

nu stiam !misto

http://www.trasnitii.com

4Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Joi Sept 30, 2010 12:34 am

Colonel Sefu

Colonel Sefu
ViP
ViP

eee, e o chestie mai veche, de prin anul ... 2003

5Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Joi Sept 30, 2010 12:42 am

szaszsebespaul

Soldat in rezerva
Soldat in rezerva

Filmul imi place enorm de mult. Mai ales ca intr-o secventa apare intraea in Sacele( la Darste pod)

6Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Joi Sept 30, 2010 12:48 am

Colonel Sefu

Colonel Sefu
ViP
ViP

Filmul a fost facut in proportie f mare in Romania desi subiectul tratat se desfasoara in Italia si Rusia sau Republica Moldova , nu mai tin minte exact.

Ultima editare efectuata de catre Colonel Sefu in Mar Dec 14, 2010 8:55 am, editata de 1 ori

7Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Joi Sept 30, 2010 12:55 am

szaszsebespaul

Soldat in rezerva
Soldat in rezerva

Republica Moldova.

8Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Joi Sept 30, 2010 2:29 am

Alex.B

Alex.B
Vandame
Vandame

cred ca o sa-l vad si eu! Marlanu ms de pont.

9Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Joi Sept 30, 2010 2:42 pm

szaszsebespaul

Soldat in rezerva
Soldat in rezerva

Eu l-am vazut pe Romantica cand era versiunea internationala postului. De cand a intrat versiunea romaneasca nu l-am mai vazut

10Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Vin Oct 01, 2010 12:15 am

alexutzu

Baros
Baros

Da-mi un link sau spune-mi de unde pot sa iau si eu filmul sau sa-l vad.

11Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Vin Oct 01, 2010 1:29 am

szaszsebespaul

Soldat in rezerva
Soldat in rezerva

Doar pe You Tube este un film cu filmarile si interviuri luate actorilor plus cateva secvente. Si eu as vrea sa vad filmul dar doar atata am gasit pe net. Filmul are doua parti. Cand o sa am timp o sa vi-l povestesc

12Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Vin Oct 01, 2010 11:40 pm

Alex.B

Alex.B
Vandame
Vandame

poate publici in link

13Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Sam Oct 02, 2010 6:45 pm

marlanu_ferdi

marlanu_ferdi
Afrodita
Afrodita

poate

14Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Mar Oct 05, 2010 6:00 am

allytzu

allytzu
Inspector principal de poliţie
Inspector principal de poliţie

de ce nu?! sau poate ne spune sefu de une putem lua filmul
Marlanu "Haidetzi Sefu' va rugam"

15Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Mier Oct 06, 2010 4:22 pm

Colonel Sefu

Colonel Sefu
ViP
ViP

Sa va spun cinstit , nu stiu. O sa va para curios dar nici eu nu l-am vazut si nici nu il am. Asa ca informatia cu link-ul mi-ar fi utila chiar si mie. :))

16Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Joi Oct 07, 2010 2:35 am

marlanu_ferdi

marlanu_ferdi
Afrodita
Afrodita

am cautat eu dar nam gasit niciun link,poate aveti voi noroc

17Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Sam Noi 27, 2010 10:02 pm

alexandru04bos1

alexandru04bos1
Iuliana
Iuliana

esti tare george

18Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Lun Noi 29, 2010 7:32 pm

Colonel Sefu

Colonel Sefu
ViP
ViP

Multumesc Alexandru !!!

19Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Lun Noi 29, 2010 11:42 pm

Florinel

Florinel
Loricica
Loricica

asi vrea sa vad si eu filmul

20Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Mar Noi 30, 2010 12:27 am

alexandru04bos1

alexandru04bos1
Iuliana
Iuliana

o sal vad

21Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Mar Noi 30, 2010 2:09 am

marlanu_ferdi

marlanu_ferdi
Afrodita
Afrodita

pale am cautat 2 zile filmul si nu lam gasit pale

22Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Mar Dec 14, 2010 9:01 am

Colonel Sefu

Colonel Sefu
ViP
ViP

... cred ca am gasit eu ceva, vedeti aici (doar link-le cu numerotatie trebuiesc downloadate):
Rivoglio i miei figli iar dupa aia fisierele le dezarhivati cu "001 File Joiner and spliter"

sau il puteti vedea online aici:
Rivoglio i miei figli (online)

23Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Mar Dec 14, 2010 9:09 pm

Alex.B

Alex.B
Vandame
Vandame

multumim

24Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Mier Dec 15, 2010 3:06 am

Colonel Sefu

Colonel Sefu
ViP
ViP

...pt putin. Varianta e un pic ciuntita. Intre timp am avut ocazia sa vad si varianta care a fost difuzata la noi pe Romantica care era completa dar ffffff prost inregistrata, ma rog, ideea era ca sunt scurtate multe secvente.

25Rivoglio i miei figli Empty Re: Rivoglio i miei figli Joi Dec 16, 2010 5:03 am

alexandru04bos1

alexandru04bos1
Iuliana
Iuliana

misto

Continut sponsorizat

Sus  Mesaj [Pagina 1 din 2]

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum